donderdag 29 juni 2017

HET IS GEBEURD...

Het is gebeurd.
Gisteren heb ik het manuscript van Leven zonder filter voltooid. Het voelt nog een beetje onwennig omdat de inhoud zo lang dagelijks in mijn gedachten is geweest.
En omdat ik me nog nooit zo bloot heb gegeven als in dit boek. Maar iets zegt me dat het dat allemaal meer dan waard is.

In september komt 'Leven zonder filter' uit. Het gaat over mijn persoonlijke ervaringen met hoogsensitiviteit. Over omgaan met prikkels, depressie, burn-out, hoogbegaafdheid en onzekerheid. Over hoogsensitief zijn in de liefde, op het werk en in vriendschappen. Over hoe je gevoeligheid ook je kracht kan worden.
Ik hoop dat je er veel aan zal hebben.

Rest mij je nog een fijne zomer te wensen en... tot in september!

Warme groet,
Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen